Coen Olde Olthof als spreker boeken
De kracht van neuromarketing: Hoe je het onderbewuste kunt aanspreken om effectieve marketing te creƫren!Over Coen Olde Olthof
Coen heeft als van jongs af aanĀ een passie voorĀ de bijzondere combinatie van Technologie,Ā cognitie en het onderbewuste. Hij vindt het leuk om kennis te vergaren en te delen over hoe mensen worden beĆÆnvloed zonder dat ze het zelf doorhebben.Ā Het liefst doorĀ voorbeelden te delen van hoe een beter begrip van menselijk gedrag producten, marketing en ons dagelijks leven kan verbeteren.Ā Hij woont in Amsterdam leest graag boeken samen met zijn dochter. Door zijn jeugd in ItaliĆ« is hij voor eeuwig verslaafd aan Espresso en Pasta.Ā
Meer over Coen Olde Olthof als spreker
De kracht van neuromarketing: Hoe je het onderbewuste kunt aanspreken om effectieve marketing te creƫren!
Coen is een bekwaam en inhoudelijk gedreven spreker met expertise in Neuromarketing, Artificial Intelligence (vooral Computer Vision) en cognitieve psychologie. In de cognitieve psychologie staan mentale functies zoals onderbewustzijn, emotie, taal, informatieverwerking en controle over ons gedrag centraal. Met een achtergrond als voormalig CMO, en als eenĀ van Nederlands best beoordeelde marketeers, combineert hij een uniek perspectief in zijn presentaties: Neuromarketing & AI. Als oprichter van een neuromarketing bureau en twee tech plaftorms heeft hij van zijn hobby zijn werk gemaakt. Hij heeft een passie voor cognitie en ons onderbewuste gedrag en is gefascineerd door de vaak irrationele manier waarop mensen zich kunnen gedragen. Hij is voorzitter van de Behavioral Science Council van de I-Com en was een highly rated spreker op tal van conferenties en events, waaronder TEDx, The Neuromarketing World Forum, The Shopper Brain Conference, YouTube Works en The Mobile Marketing Association.
Coen is een boeiende en dynamische spreker die het publiek laat ervaren hoe het onbewuste werkt door voorbeelden en met het geven inzichten in menselijk gedrag. Hij gebruikt veelal voorbeelden en casestudy’s om zijn punten te illustreren en maakt complexe concepten gemakkelijk te begrijpen. Hij heeft een talent voor het uitleggen van technische informatie op een begrijpelijke manier voor alle soorten publiek. Hij is benaderbaar en vindt het leuk om in contact te komen met zijn publiek, waardoor zijn presentaties interactief maar vooral memorabel zijn.
Thema’s
-
De kracht van neuromarketing: Hoe je het onderbewuste kunt aanspreken om effectieve marketing te creƫren!
-
De wetenschap van overtuiging: Begrijpen hoe cognitieve vooroordelen ons besluitvormingsproces beĆÆnvloeden
-
Cognitie en consumentengedrag: Hoe ons brein onze koopbeslissingen beĆÆnvloedt
-
YouTube-advertentietesten en benchmarking: Hoe AI-gestuurde platforms kunnen helpen bij het verbeteren van uw advertentiestrategie
-
De psychologie van triviale feiten: Hoe begrip van menselijk gedrag kan helpen ons leven te verbeteren
Onze klanten aan het woord

Samenwerken met de TeeuwenGroep gaat altijd over: meedenken met de klant, zoeken naar wat kan binnen budgetten, proactief handelen, ontzorgen en kwaliteit. Je krijgt absoluut waar voor je geld.


Ik ervaar de TeeuwenGroep als een professionele groep mensen die altijd supergoed meedenken. Zo krijg je de spreker die het best past bij jouw doelstellingen.
Boek vrijblijvend uw oriƫntatiegesprek
Kom in contact met onze specialisten, de TeeuwenGroep Sprekersarchitecten. Laat u persoonlijk informeren over de mogelijkheden voor uw (toekomstige) event. Samen bekijken we uw unieke wensen en situatie en stellen we een plan op om uw event tot een daverend succes te maken.Ā