Danielle de Jonge als spreker boeken

Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met echte aandacht

Over Danielle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties heeft Daniƫlle de Jonge een duidelijke missie: bedrijven helpen om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Het doel: professional en ondernemers inspireren om zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden Ʃn houden.

Danielle de jonge spreker inhuren boeken

Meer over Danielle de Jonge als spreker

Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met echte aandacht

Met een prikkelende aanpak helpt DaniĆ«lle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Dat lees je ook terug in de drie bestsellers die zij schreef: ā€˜Verleid de klant’, ā€˜Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ā€˜Extreem klantgericht. Zowel de fysieke bijeenkomsten, webinars als hybride varianten zorgen altijd voor verfrissende inzichten, interactie en aansprekende voorbeelden. Haar stijl is nuchter, praktisch en vol humor. DaniĆ«lle schrijft veelvuldig praktische artikelen en tips over onderscheidende klantgerichtheid en commerciĆ«le slagkracht in diverse media, maakt geregeld vlogs en is host van ā€˜DĆ© Klantenpodcast’ bij BNR.

Klantgerichtheid volgens het gedachtegoed van Daniƫlle:

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciĆ«le proces, niet slechts het eindpunt. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Ɖchte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human dus. De klant van vandaag hecht veel belang aan wederzijdse betrokkenheid en een waardevolle relatie. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. En het mooie is dat de mogelijkheden voor onderscheidende klantrelaties voor het oprapen liggen. Je hoeft ze alleen maar te pakken. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

Thema’s

  • Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met Ć©chte aandacht
  • Extreem klantgericht: waardevolle klantrelaties + commerciĆ«le slagkracht met Ā maatschappelijke impact
  • Verleid de klant: communicatiekracht om klanten te overtuigen
  • Netwerken: van voorbereiding tot pitch en van gesprek tot netvliesmanagement
  • Acquisitie & Relatiebeheer: klanten aantrekken en kronen tot ambassadeurs

Onze klanten aan het woord

Samenwerken met de TeeuwenGroep gaat altijd over: meedenken met de klant, zoeken naar wat kan binnen budgetten, proactief handelen, ontzorgen en kwaliteit. Je krijgt absoluut waar voor je geld.

Gaby Stemkens-Wijers

Adviseur Communicatie, Woonwenz

Een bijeenkomst organiseer je niet zomaar. Daar heb je een doel mee. TeeuwenGroep helpt je om een programma samen te stellen dat optimaal bijdraagt aan dƔt doel. Dat doen ze met een scherp beeld van actuele trends en ontwikkelingen, een ontzettend groot, relevant netwerk Ʃn door open en duidelijk samen te werken met mij sprekers en dagvoorzitters zoals ik.
Ivo Joosten

Interim Communicatieadviseur, IVO Business Partner Communicatie

Ik ervaar de TeeuwenGroep als een professionele groep mensen die altijd supergoed meedenken. Zo krijg je de spreker die het best past bij jouw doelstellingen.

Saskia Neven

Adviseur Marktbewerking Communicatie en Coƶperatie, Rabobank

Boek vrijblijvend uw oriƫntatiegesprek

Kom in contact met onze specialisten, de TeeuwenGroep Sprekersarchitecten. Laat u persoonlijk informeren over de mogelijkheden voor uw (toekomstige) event. Samen bekijken we uw unieke wensen en situatie en stellen we een plan op om uw event tot een daverend succes te maken.Ā 

Heeft u een vraag over deze spreker?
We horen het graag.

Ik ben op zoek naar... ↓

Alle sprekers
Alle dagvoorzitters
Vrijblijvend advies
Unieke creaties
Meer over ons