Danielle de Jonge als spreker boeken
Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met echte aandachtOver Danielle de Jonge
Als expert in eigentijdse klantrelaties heeft Daniƫlle de Jonge een duidelijke missie: bedrijven helpen om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Het doel: professional en ondernemers inspireren om zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden Ʃn houden.

Meer over Danielle de Jonge als spreker
Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met echte aandacht
Met een prikkelende aanpak helpt DaniĆ«lle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Dat lees je ook terug in de drie bestsellers die zij schreef: āVerleid de klantā, āHuman2Human: de nieuwe klantrelatieā en āExtreem klantgericht. Zowel de fysieke bijeenkomsten, webinars als hybride varianten zorgen altijd voor verfrissende inzichten, interactie en aansprekende voorbeelden. Haar stijl is nuchter, praktisch en vol humor. DaniĆ«lle schrijft veelvuldig praktische artikelen en tips over onderscheidende klantgerichtheid en commerciĆ«le slagkracht in diverse media, maakt geregeld vlogs en is host van āDĆ© Klantenpodcastā bij BNR.
Klantgerichtheid volgens het gedachtegoed van Daniƫlle:
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciĆ«le proces, niet slechts het eindpunt. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Ćchte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human dus. De klant van vandaag hecht veel belang aan wederzijdse betrokkenheid en een waardevolle relatie. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. En het mooie is dat de mogelijkheden voor onderscheidende klantrelaties voor het oprapen liggen. Je hoeft ze alleen maar te pakken. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!
Thema’s
- Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met Ʃchte aandacht
- Extreem klantgericht: waardevolle klantrelaties + commerciële slagkracht met  maatschappelijke impact
- Verleid de klant: communicatiekracht om klanten te overtuigen
- Netwerken: van voorbereiding tot pitch en van gesprek tot netvliesmanagement
- Acquisitie & Relatiebeheer: klanten aantrekken en kronen tot ambassadeurs
Onze klanten aan het woord

Samenwerken met de TeeuwenGroep gaat altijd over: meedenken met de klant, zoeken naar wat kan binnen budgetten, proactief handelen, ontzorgen en kwaliteit. Je krijgt absoluut waar voor je geld.


Ik ervaar de TeeuwenGroep als een professionele groep mensen die altijd supergoed meedenken. Zo krijg je de spreker die het best past bij jouw doelstellingen.
Boek vrijblijvend uw oriƫntatiegesprek
Kom in contact met onze specialisten, de TeeuwenGroep Sprekersarchitecten. Laat u persoonlijk informeren over de mogelijkheden voor uw (toekomstige) event. Samen bekijken we uw unieke wensen en situatie en stellen we een plan op om uw event tot een daverend succes te maken.Ā