Jos Burgers als spreker boeken
Klanten zijn eigenlijk net mensenOver Jos Burgers
Jos Burgers (1951) is klantenexpert bij uitstek. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij jarenlang hogeschooldocent. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid.

Wat vonden anderen van Jos Burgers als spreker?
Recensie
Jos is een veelgevraagd en ervaren spreker. Ontdek wat anderen vonden van hun geboekte sprekersevent met Jos.

Monique van Breukelen
Ondernemerskring Woerden
Bijzonder geslaagde avond!
“Het was een bijzonder geslaagde avond! Het optreden van Jos was geweldig, heel leuk,
humoristisch en leerzaam! Ik weet zeker dat er heel veel van onze leden op zoek zijn naar
de boren en gaten in hun bedrijven en dat de woorden druk en rendement hen niet los laten!”
Meer over Jos Burgers als spreker
Klanten zijn eigenlijk net mensen
Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer honderdvijftig presentaties per jaar is Jos een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.
Jos is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing en Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Dit laatste boek was het bestverkochte managementboek van 2006. In 2009 schreef hij een managementroman over klantgerichtheid, met als titel Hondenbrokken. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar.
In 2011 verscheen Geef nooit korting!, over hoe om te gaan met prijsdruk. Zijn boek Gek op gaten was het bestverkochte managementboek van 2012. In 2014 schreef hij de bestseller De Wet van Snuf over wederkerigheid en de kracht van geven. Dat boek was het bestverkochte managementboek van 2014. In 2017 verscheen zijn nieuwste boek ’Eén fan per dag!’, over het maken van fans van klanten. Begin 2020 kwam Thuis ben ik niet zo leuk! uit dat gaat over het vinden en binden van klanten, met een beetje humor. Datzelfde jaar kwam Jos zijn boek Wacht niet op de wind, ga roeien! uit over ondernemen bij economische tegenwind.
Thema’s
- Wacht niet op de wind. Ga roeien!
- Klanten zijn eigenlijk nèt mensen
- Professionals & relatiemanagement
- Relatiebeheer als Groeistrategie
- Gek op klachten
- No-Budget Marketing- nieuwe klanten hoeven niets te kosten
- Ondernemen is durven kiezen – Wie niet kiest wordt ook niet gekozen
- Geef nooit korting
- Gek op gaten
- Eén fan per dag
Onze klanten aan het woord

Samenwerken met de TeeuwenGroep gaat altijd over: meedenken met de klant, zoeken naar wat kan binnen budgetten, proactief handelen, ontzorgen en kwaliteit. Je krijgt absoluut waar voor je geld.


Ik ervaar de TeeuwenGroep als een professionele groep mensen die altijd supergoed meedenken. Zo krijg je de spreker die het best past bij jouw doelstellingen.
Boek vrijblijvend uw oriëntatiegesprek
Kom in contact met onze specialisten, de TeeuwenGroep Sprekersarchitecten. Laat u persoonlijk informeren over de mogelijkheden voor uw (toekomstige) event. Samen bekijken we uw unieke wensen en situatie en stellen we een plan op om uw event tot een daverend succes te maken.