Cor Molenaar als spreker boeken

Samenwerken en denken vanuit de klant

Over Cor Molenaar

Prof. Dr. Cor Molenaar is mƩƩr dan een marketingexpert. Zijn brede expertise heeft hij onder andere kunnen ontwikkelen bij Ogilvy&Mather, vele bestuursfuncties en zijn eigenstrategische consultancybureau eXQuo Consultancy.

Cor molenaar inhuren boeken

Meer over Cor Molenaar als spreker

Samenwerken en denken vanuit de klant

Naast zijn economiestudie heeft Cor Molenaar verscheidene studies gevolgd om zijn visie teverbreden en verdiepen. Nadat hij zijn masterdiploma had behaald aan de Vrije UniversiteitAmsterdam, romoveerde hij in 2007 aan de Rijksuniversiteit Groningen op het onderwerp ā€˜Toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie in marketing’. Daarnaast schreef hij meerdere boeken op marketinggebied, waaronder ā€˜Het einde van winkels?’ en ā€˜Shopping 3.0’, Platform strategie, Het einde van concurrentie; de impact van platformen en zijn laatste boek over Corona~: van pre-corona naar post-corona. Hij sprak onder andere voor de NOS en Harvard, en is momenteelĀ  hoogleraar bij de RSM aan Erasmus Universiteit Rotterdam.

Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten, bedrijven en winkeliers. EStrategie, eMarketing en eCommerce staan hierbij centraal en hij vertaalt dit naar een diversiteit van branches.

In deze presentatie behandelt Cor Molenaar de veranderende koopprocessen en schetst hij een toekomstbeeld van de klant en de markt. Aan de hand van talloze markonderzoeken en diverse praktijkvoorbeelden behandelt hij de trends, de theorie, de rol van internet, disruptie en toekomstige businessmodellen. Hij beschrijft de impact van nieuwe technologie, gebruikt de customer journey als basis voor koopproces en klantbenadering en schetst hoe bedrijvenĀ  zich moeten aanpassen aan de toekomst. Niet meedoen is onmogelijk.
Daarnaast zal hij in gaan over de veranderingen post-corona en de kracht van algoreitmes en machinelearning.

Thema’s

  • Samenwerken en denken vanuit de klant
  • City Marketing
  • Trends en ontwikkelingen in marketing
  • Social media als verkoopinstrument
  • Wat doet de consument de komende jaren?
  • Disruptie: nieuwe tijden vragen om creatieve oplossingen
  • De kracht van algoritmes in marketing

Onze klanten aan het woord

Samenwerken met de TeeuwenGroep gaat altijd over: meedenken met de klant, zoeken naar wat kan binnen budgetten, proactief handelen, ontzorgen en kwaliteit. Je krijgt absoluut waar voor je geld.

Gaby Stemkens-Wijers

Adviseur Communicatie, Woonwenz

Een bijeenkomst organiseer je niet zomaar. Daar heb je een doel mee. TeeuwenGroep helpt je om een programma samen te stellen dat optimaal bijdraagt aan dƔt doel. Dat doen ze met een scherp beeld van actuele trends en ontwikkelingen, een ontzettend groot, relevant netwerk Ʃn door open en duidelijk samen te werken met mij sprekers en dagvoorzitters zoals ik.
Ivo Joosten

Interim Communicatieadviseur, IVO Business Partner Communicatie

Ik ervaar de TeeuwenGroep als een professionele groep mensen die altijd supergoed meedenken. Zo krijg je de spreker die het best past bij jouw doelstellingen.

Saskia Neven

Adviseur Marktbewerking Communicatie en Coƶperatie, Rabobank

Boek vrijblijvend uw oriƫntatiegesprek

Kom in contact met onze specialisten, de TeeuwenGroep Sprekersarchitecten. Laat u persoonlijk informeren over de mogelijkheden voor uw (toekomstige) event. Samen bekijken we uw unieke wensen en situatie en stellen we een plan op om uw event tot een daverend succes te maken.Ā 

Heeft u een vraag over deze spreker?
We horen het graag.

Ik ben op zoek naar... ↓

Alle sprekers
Alle dagvoorzitters
Vrijblijvend advies
Unieke creaties
Meer over ons