Judith Manshanden als spreker boeken
Van profit naar purposeOver Judith Manshanden
Werken vanuit purpose, agile werken, zelfsturende teams, circulaire businessmodellen, deeleconomie… We leven in een snel veranderende wereld vol nieuwe manieren van samenwerken. Echter; in de praktijk valt het vaak niet mee om deze nieuwe mogelijkheden te implementeren in uw organisatie. Want hoe zorgt u ervoor dat uw purpose daadwerkelijk wordt gevoeld en doorleefd? En hoe implementeert u nieuwe business- en aansturingsmodellen op een manier die Ć©cht beklijft?

Meer over Judith Manshanden als spreker
Van profit naar purpose
Drs. Judith Manshanden (1979) is psycholoog, TEDx spreker en auteur van het boek āTijd voor Nieuwe Zakenā. Zij werkte als consultant bij Boer&Croon en was initiatiefnemer van het āpay as you canā restaurant GEEF CafeĢ. Momenteel begeleidt zij, als co-founder van Orenda, organisaties bij de transitie van āprofitā naar āpurposeā.
In 2013 verliet Judith de profit-gedreven wereld van Boer&Croon om zelf te ontdekken wat het Ć©cht betekent om te werken vanuit purpose, vertrouwen en verbinding. Als initiatiefnemer van het āpay as you canā restaurant GEEF CafeĢ was Judith een pionier van de betekeniseconomie. In dit restaurant stonden namelijk geen prijzen op het menu maar mocht iedere gast zelf bepalen wat hij kon- en wilde betalen voor een maaltijd. Door dit radicaal vernieuwende business model toe te passen in de praktijk,Ā kwam Judith tot een verrassende conclusie; een nieuwe, verbonden manier van werken behelst meer dan een organisatieverandering. Om nieuwe business- en aansturingsmodellen succesvol te kunnen implementeren, is een veel grotere en diepgaande transitie nodigā¦.
Tijdens haar lezing schetst Judith aan de hand van inspirerende voorbeelden uit heden en verleden en kwetsbare lessen uit de praktijk een breder perspectief op de transitie van ‘profit’ naar ‘purpose’. Op vernieuwende wijze laat ze u zien hoe een betekenisvolle manier van werken past binnen een grote en diepgaande verandering die ons allemaal raakt.
Over wat deze verandering inhoudt en hoe u zelf de eerste stappen kunt zetten, schreef Judith het boek āTijd voor Nieuwe Zakenā dat begin 2018 op de 2e plaats in de Buzinezz top 100 van best verkochte managementboeken stond.
Thema
- Agile werken/zelfsturende teams/circulaire business modellen
Onze klanten aan het woord

Samenwerken met de TeeuwenGroep gaat altijd over: meedenken met de klant, zoeken naar wat kan binnen budgetten, proactief handelen, ontzorgen en kwaliteit. Je krijgt absoluut waar voor je geld.


Ik ervaar de TeeuwenGroep als een professionele groep mensen die altijd supergoed meedenken. Zo krijg je de spreker die het best past bij jouw doelstellingen.
Boek vrijblijvend uw oriƫntatiegesprek
Kom in contact met onze specialisten, de TeeuwenGroep Sprekersarchitecten. Laat u persoonlijk informeren over de mogelijkheden voor uw (toekomstige) event. Samen bekijken we uw unieke wensen en situatie en stellen we een plan op om uw event tot een daverend succes te maken.Ā