Rob van den Dool als spreker boeken
Duurzaam en sociaal ondernemenOver Rob van den Dool
Rob van den Dool heeft na zijn rechtenstudie gewerkt als strategisch business consultant. Daarnaast was hij verkiezingswaarnemer in Bosnië én mede-oprichter en bestuurslid van War Child Nederland. In 2001 startte hij een crossmedia reclamebureau en hij was een aantal jaren actief als adviseur op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk ondernemen.

Meer over Rob van den Dool als spreker
Een praktijkverhaal over duurzaam en sociaal ondernemen
In 2010 richtte Rob van den Dool het bedrijf Yumeko op. Dit is een social enterprise die beddengoed en badgoed produceert. Alle producten worden gemaakt van de meest duurzame en natuurlijke materialen van hoge kwaliteit. Daarnaast zorgt Rob voor een eerlijk loon voor de arbeiders; hij streeft ernaar om met zijn bedrijf in de gehele waardeketen verantwoordelijk te handelen.
In het Financieel Dagblad verscheen een artikel over Yumeko, waarin Rob stelt dat positieve maatschappelijke veranderingen vanuit het bedrijfsleven moeten komen. Ondernemers en consumenten kunnen op die manier samen de wereld verduurzamen. Yumeko past dit toe op het gebied van slapen;Â change the world sleeping.
Rob van den Dool is een activist die iedere dag de wereld probeert te verbeteren, en die gelooft in de druppel op de gloeiende plaat.
Thema
- Duurzaam en sociaal ondernemen
Onze klanten aan het woord

Samenwerken met de TeeuwenGroep gaat altijd over: meedenken met de klant, zoeken naar wat kan binnen budgetten, proactief handelen, ontzorgen en kwaliteit. Je krijgt absoluut waar voor je geld.


Ik ervaar de TeeuwenGroep als een professionele groep mensen die altijd supergoed meedenken. Zo krijg je de spreker die het best past bij jouw doelstellingen.
Boek vrijblijvend uw oriëntatiegesprek
Kom in contact met onze specialisten, de TeeuwenGroep Sprekersarchitecten. Laat u persoonlijk informeren over de mogelijkheden voor uw (toekomstige) event. Samen bekijken we uw unieke wensen en situatie en stellen we een plan op om uw event tot een daverend succes te maken.Â